Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

zaterdag 19 oktober 2013

Verkoopstylingsrapport



Met een auto vol spullen op weg naar een verkoopstylingsopdracht in Mijnsheerenland. De plaats waar ik ben opgegroeid en mijn meiden zijn geboren, een klein detail, maar toch leuk. Het gesprek startte echter anders dan anders. De avond te voren was er net een bod uitgebracht op de woning. Het bod was niet om over naar huis te schrijven maar wel het startpunt voor verdere onderhandelingen. Wat nu te doen? Een complete re-styling leek mij op dit moment niet het meest geschikt. Maar ik was er nu toch. Als alternatief heb ik een verkoopstylingsrapport geschreven met verbeterpunten voor een zo’n optimaal mogelijke presentatie. Mochten de onderhandelingen onverhoopt stranden dan kan de verkoopster hier zelf verder mee aan de slag.

6 opmerkingen:

  1. Fijn voor de verkoper mocht het doorgaan maar wel jammer voor jou vooral omdat je alle spullen al bij je had en lekker aan de slag wilde..Je hebt het goed opgelost door een verkoopstylingsrapport te schrijven en achter te laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kan het ook. Mocht het dan toch niet lukken, dan heeft de verkoopster toch iets om het huis nog beter verkoopbaar te maken.

    Fijn weekend Claudia! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claudia,
    Je hebt heel goed meegedacht met de verkopers... Daar zullen ze wel heel blij mee zijn.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed zeg !!!...fijn weekend....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed alternatief dacht ik zo, goed opgelost.
    Fijn weekend,
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je toch nog wat kon doen.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis