Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

woensdag 6 augustus 2014

Pure&Original

Al een poosje ben ik groot van fan van Pure&Original. Geweldige verven in nog geweldigere kleuren. Heerlijk vind ik het om te spelen met kleuren bij mooie plaatjes. Een hobby die ik van plan ben weer te gaan oppakken. Deze keer maak ik me het er iets gemakkelijker vanaf. Ook bij Pure&Original vinden ze het leuk om kleurpaletten te combineren met mooie foto’s. Hier kan ik niet tegen op! Graag wil ik deze dan ook met jullie delen. Heerlijke moodboards om bij weg te dromen.








11 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ook heerlijk om ge doen. Moodboards maken.
    Ze zien er prachtig uit.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allevier heel mooi maar de tweede is mijn favoriet...
    Echt prachtig om te zien, deze moodboards... want dat zijn het natuurlijk...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik nou toch ooit eens een vakantiehuisje zou hebben (dream on) dan zou jouw 3e moodbord daar zo maar eens bij kunnen passen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa prachtige moodboarts !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn inderdaad hele mooie kleuren. Onze slaapkamer is voorzien van de kleur Summerset Mauve, ik vind de keus altijd nog bijzonder geslaagd. Ook Thundersky heb ik al eens gebruikt. De moodboards zijn super!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De nieuwe kleuren zijn heel erg bruikbaar, kwamen ze echt nog tekort..

    Grtjss.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad prachtige kleuren allemaal.....mooi hoor ...!!...liefs Ria...x?,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik niet zo onhandig was op de computer, maakte ik ze ook :). Grote fan van P&O!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat baat de tweede.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis