Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

zondag 4 januari 2015

A quote a day keeps the doctor away


Voor diegene die mij ook via Facebook en Twitter volgen weten al dat ik gek ben op quotes. Graag kies ik 's morgens een quote uit om te delen. De quote laat ik op mijzelf inwerken, probeer er iets mee te doen. Vaak symboliseert zo'n quote ook wel een beetje de stemming waarin ik verkeer. Regelmatig lokt een quote leuke (of minder leuke, heel soms ook) reacties uit die mij dan weer tot nadenken zetten. Een quote per dag, goed voor mijn zelfreflectie!



6 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke quotes..ik ga vandaag voor "Hoera,het is vandaag" hahaha..
    Ga hem zelf ook maar eens maken..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten hele leuke tussen en maakt je wel bewuster van wat je doet. Helemaal niet verkeerd dus!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom ze regelmatig van je tegen op pinterest. En sommige zijn echt heel leuk, maar sommige geven je ook stof tot nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Claudia,
    Ik vind deze ook allemaal heel leuk, maar de verzameling op het schoolbord is echt heel mooi!
    Hoera, het is vandaag, dat is mijn favoriet, daar wil ik elke dag wel mee beginnen...
    Fijne avond en heerlijke nieuwe week.
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ook een apart prikbordje op pinterest met mooie quotes, het zijn er zoveel ... elke dag keus genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker heel leuk.......!!!...pluk de dag iedere dag opnieuw !!..liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis