Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

donderdag 29 januari 2015

Wie ben ik?

Op mijn andere blog plaatste ik de post Wie ben ik? Op mijn blog Claudi@2.0 post ik voornamelijk privé zaken. Soms lastig om een keuze te maken wat ik waar neer zet want ook privé ben ik graag met wonen bezig.

Alweer een poosje geleden moest ik een pitch geven over mijzelf en mijn werk als styliste. Deze pitch gaat nog een vervolg krijgen maar dan kan ik nu nog niets over zeggen maar daardoor stuitte ik weer op mijn presentatie. Graag wil ik deze hier delen. Wie ben ik? Dezelfde titel als op mijn andere blog maar dan toch weer heel anders.















3 opmerkingen:

  1. Het is duidelijk dat je een passie voor wonen hebt ;-). En hoewel ik die passie niet beroepsmatig met je deel, deel ik het wel als hobby. Het blijft leuk hè!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk werk heb je Claudia. Veel woonbladen lezen en kijken zeker hè? Niet echt een straf haha.

    lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk zo'n pitch! Ben benieuwd naar het vervolg. Herkenbaar die scheidingslijn tussen werk en persoonlijk is bij mij ook flinterdun ;-) Met en een persoonlijk en een studio blog ben ik ook vaak aan het puzzelen wat ik waar plaats. Zie meer herkenning bij je ;-) Je bent dan ook niet voor niets één van mijn favo bloggers. Kijk altijd uit naar je blog post.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis