Van een huis je thuis maken...van een thuis een huis maken... VAN TOT (T)HUIS

donderdag 8 oktober 2015

VTwonen&Designbeurs 2015

Mijn plekje in een monumentaal huisje in Stad aan ’t Haringvliet weer helemaal gevonden. Wat kwakkelen met mijn gezondheid, voornamelijk moe door voedingstekorten, de prijs van de turbulente periode van de afgelopen anderhalf jaar en vooral weer heerlijk aan het werk.

Afgelopen week heb ik op de Woonbeurs mogen staan. En dan gaat mij bloggersbloed weer een beetje sneller stromen, een nieuwe post kon dan ook niet uitblijven. Van last-minute baliemedewerkster beneden in de hal,


(Ik weet mijn plek, achter de hoofdredacteur van VTwonen)



Het helpen van de gasten in de stand in mijn functie als bestuurslid van BNS Crisp, de beroepsvereniging voor Nederlandse stylisten





tot stylingsadvies mogen geven bij dubbele boekingen, voor mij een beurs om niet te vergeten!

4 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je meteen op mijn blog kwam buurten...ik voel me vereerd ;-). Maar heb ik jou nu gemist dan, die woensdag dat ik op de woonbeurs was? Want als ik het geweten had, was ik absoluut in het echie komen buurten! Leuk dat je zo genoten hebt van de beurs, met zoveel bezoekers genoeg mensen die graag een stylingadvies van je willen horen!

    Ik ben zo blij voor je dat je een goed gevoel hebt bij dit mooie plekje! Want juist in turbulente tijden is een thuis zo belangrijk.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer een lekker plekje hebt om tot rust te komen, na de drukke dagen op de woonbeurs.
    Ik heb je op donderdag ook niet gezien. Maar ja, ik heb er ook niet opgelet.
    Leuk dat je zo lekker druk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duidelijk helemaal in je element / rol, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd neemt om een reactie bij me achter te laten.

Groet,
Claudia Leertouwer
van tot (t)huis